26/6 - del2

Är egentligen alldeles för trött för att skriva..

Orkar knappt hålla ögonen öppna, men försöker ändå.. had ejätte mycket jag ville skriva om nyss men har glömt vad de va... iallafall....

jag fyller 21 år om 3 timmar, det känns inte alls kul. Mitt drömår har alltid varit året då jag skulle va 20.. givetvis har året varit ett bra år... men jag vill va kvar här i 20 träsket lite till, jag vill inte riktigt lämna det livet än. för det är verkligen så det känns... att börja på nåt nytt... lägg då till att jag ska byta namn också.. kommer bli jätte konstigt,.. Emelie Johansson 20 år ... blir helt plötsligt Emelie Nyberg 21 år.... vem e hon? Hur ska jag kunna lära känna henne över en dag sådär? Riktigt märkligt kommer det bli iallafall... men men, vi tar det då...

ajusst det, fick en chock va mitt lönebesked idag... har aldrig fått så mycket pengar förut.. jag vet att det är fult att prata om pengar men varför är det de egentligen? jag e fan stolt att jag slet arslet av mig i maj så jag är värd det här... sjuuuukt gött... ska fan shoppa lossa i helgen... oh yes I willl :) :)

Nu ska jag lägga iordning det sista och göra mig iordning för färd tidigt imorn... gud så tråkigt att åka bil, jag får inte glömma lite böcker!!! Och musik, gå in i min egna lilla värld.. gött..

Ha en bra helg.. ni får säkert nån update för jag tar med mig datorn... kan nog bli rätt tråkigt på ett eget hotellrum annars... inte för att jag tror tiden kommer spenderas där så mycket iofs men det är bra att va förberedd :)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback