26/6 - del3

"Fyfan vad full jag va."

Kristin tycker att jag säger så ofta? Va? Jag?! HA HA !! Åh, vilken fjortisgrej jag gjorde nu... jag bjuder på den.. hehe.


Ska bjuda på nåt mer... En liten snitsig dikt som jag fick av Emelie idag på ett kuvert...
Spara detta till en lämplig dag
Då du har tid att ta emot allt välbehag
Var snäll mot dig själv & slappna av
Låt den som jobbar vara din slav

Du kommer att somna på britsen
Men det kanske är vitsen
Men blir så trött i kroppen
Men sedan ovanligt pigg i knoppen
Du får ligga en stund & njuta på magen
Sen är du rörlig, mjuk & smidig hela dagen.

Efter detta kan du själv få öva
Knåda och pilla på Rebbe & Röva!

Har jag the cutest friends ever or what?? Äntlige ska jag få gå på massage!! :) TACK.

Och tack annie för den jääääätteeeee fina blomman och krukan, och tack madde, kristin & lina för att ni delade med er av dyrbar tid.. nästa helg blire feeeeeest !! :)
Nu ska jag sova så jag e tokladdad imorn, mamma ska bli en Nyberg..!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback