26/6

Kul kväll igår!!

Igår började jag dagen med att städa badrummet, riktigt ordentlig röjare.. blev gnistrande! Sen grejade jag lite mer innan jag gick ut för att leta frisör,,. det slutade med att jag satte mig på 100klippet som cissi och dom startat för jag kände att de va bara topparna som skulle tas ändå och dom e ju duktiga... hade inte haft en tanke på att de va löningsonsdag så efter en timmes väntetid va ja rätt uttråkad, men då va de iaf min tur... kan sammanfatta den nya frisyren med att jag gick och klippte rätt den lite.. känner idag när jag ser bilder från igår att den inte va så speciellt snygg ens efter rättklippningen... jaja, de e bara hår :) Sen iallafall så va jag hos annie på eftermiddan, träffde valpen.. åh så söt.
Sen gjorde jag mig iordning och ringde linda, vi möttes vid sju och gick upp till knethan.. drack vin och skrattade... aha jag måste berätta nåt konstigt roligt!! Ja och linda umgicks när jag typ gick i sjuan och har inte hängt nåt alls sen dess.. så igår skulle ja försöka få tag på henne men hade inget nr så ja skrev på facebook att hon skulle ringa mig... för skojs skull så tittade jag i min telefonbok på mobilen om jag mot förmodan skulle ha hennes nummer, men vad tror ni jag hittade där?? Linda Ruuuuud... haha.. helt sjukt !!! Men de va ju bra för då fick jag tag på henne och vi hade riktigt kul igår.. mycket vin och skratt... magnus betnér va en besvikelse... inte speciellt bra alls faktist... drog skämt man inte fattade typ.. däremot hans warmup Fredrik va skitbra! Bilder kommer läggas upp på facebook senare idag eller i helgen.. tar faktist med mig datorn till sthlm, kan va gött att ha på kvällarna eftersom jag bor själv i ett hotellrum, kanske är dags att börja tänka på att skaffa förhållande? Njaa, jag vettefan det jag... hehe.. 

Haha hade sagt en rolig grej till grannen igår också.. när jag kom hem från annie så va henkes dörr öppen så jag gick in, då stod han och chrille och skruvade ihop en säng (note: för några dagar sen frågade jag henke om han ahde en slagborr och han lovade att borra håll i min vägg åt mig).,.. iallafall, så säger jag såhär "När kommer du in och borrar lite hos mig då?"... jag fattade inte ens då vad jag hade sagt.. men detta påminde dom mig om på mastet senare under kvällen och vi skrattade gott åt det.. haha vilken groda va!

Idag är en jävla styrar dag, hatar sånna... måste packaaaa.. nån som vill tjäna en hundring? kom hit och packa då... fyfan va tråkigt... sen ska jag handla, det är ju rätt trevligt iofs... och sen ska jag slänga ihop en jordgubbstårta för under förkvällen sen så kommer det lite tjejer, nån sådär vid fem, nån vid sex och resten vid sju... så blir det tårta och mys... nästan alla mina polare har ju åkt till gbg så det blir väl bara hälften eller så... blir nog trevligt... 

nej ni, nu ska jag börja styra... usch ! ( den grejen emma skrivit om i sin blogg kommer som småningom, håll tillgodo! :)
ha det så bra... 


supa+röka.



Bakom mig har vi över 200 pers som ser detta, han avbryter mitt i ett skämt för att posa. Haha.



Såhär intresserad va jag av Magnus, suck.



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback