27/6

På rum 681 - Globe Hotel Stockholm.

Nu ligger jag här efter en trång bilfärd, eller ja, trång och trång.. vi åkte en ny BMW så det kändes rätt okej, men hade kunnat va skönt med benplats ;) Nu är vi iallafall framme, incheckade och nyshoppade från systemet...Livet känns helt okej ... Kommer in bilder från vad jag gör just nu imorn.. Haha, måste bara berätta en sak... Det första sm hände i mitt rum va att spolningen på min toalett inte fungerade,,, men lite panik i halsgropen att behöva ringa den halvsnygga grabben i Entrén spolade jag som en galning och gick runt och svor för mig själv.. men till slut klickade den till och fungerade, pjuh :) Jaja.. nu ska jag strax in i duschen och göra mig iordning, om en timme ska jag möta familjen och klockan fem gifter dom sig... Nu är det dags...

ANNIE!!
Här är din Kom-Ihåg-Lista som jag inte hann skriva imorse....
"Hej gumman.
Torrfodret står längst ner i skafferiet.
Kattbajset kan du bara spola ner i toaletten.
Snälla! Ta med tårtan hem till dig och Thomas och ät upp den, vore jätte snällt ;)
Nyckeln ligger under dörrmattan utanför min dörr... ( haha, så rolig jag är )
Tack för att hjälp gullet, syns till veckan.
Hälsa fabbe! (och sessan..)
Puss & kram"




Känns inte som att jag fyller år idag, men tack mina underbara vänner för alla sms och mejl osv... Kan man ha det bättre?




Emelie.

Kommentarer
Postat av: Annie86

Hej gumman!



Självklart fixar jag det, inga problem:) men Thomas hälsar att han känner sig lite bortglömd... ;) Ha en superhelg och hälsa till de nygifta. Puss & Kram!

2008-06-27 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback