3/6

Dags för ännu en härlig dag..

Det känns inte som om den här dagen kan bli dålig på nåt sätt... ligger och väntar på att emelie ska ringa så jag vet om hon kan följa med ut i skärgårn vid tio och pressa.. kommer bli hur skönt som helst, tänker slänga mig i vattnet idag med, det måste man när det är sommar :)

Sen ska jag åka till jimmy och fia i eftermiddag/kväll, fia frågade om jag ville vara med i en informationsfilm för värmlandstrafik, men jag vet inte.. vi får se vad jag känner sen.. Hon har ju redan gått bakom ryggen och gjort det här
www.kollplatsen.com haha, man kan även klicka på den lilla bilden så får man ytterligare en chock.. hon hade inte sagt nåt så detta fick vi ju upptäcka själva.. hehe..

Nej ni, nu ska jag gå upp och ta en dusch, måste raka bena innan dom blir mer brända så dom blir snygga.. :)

Tone Bekkested: - "Inget regn i sikte alltså, iallafall inte dom närmaste fem dagarna." .... åh, synd ;) !!


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback