4/6

Grattis mamma!

Idag är det mammas födelsedag, grattis. Ska ner på stan om en liten stund och köpa present.. sen ska vi nog på sjörövarfest på lekverkstan, jag brukar vara med varje år för det är så mysigt med alla sköna barn som springer runt, speciellt i sånt här väder när alla är glada. Men innan dagen drar igång igen så ska jag vila lite för jag har varit uppe några timmar nu.

Sov hos jimmy & fia inatt och tydligen skulle vi upp tidigt idag för att filma. Klockan ringde 6.30 imorse, jag va inge sugen alls på att gå upp.. Men filmandet va faktist rätt kul, jag hade förstått som att det va en informationsfilm för värmlandstrafik och bara skulle hållas inom företaget.. Tror ni det ? Nej nej, när vi i princip va klara berättadefia att det hamnar på kollplatsen sen, "men det gör väl inge, du är ju där redan".. haha, jaja.. det blir nog bra :)

Nu ska jag kolla på nyhetsmorgon och vila lite, sen blir det frukost och stan,. vilar lite från solandet idag, är inte tokbrun men vill inte bli röd.. då är det bättre att hålla sig undan!

Ajusst det, glömde skriva om igår.. tog bussen till väse vid fyra igår, där mötte jimmy och fia mig och vi åkte till stugan. Vi grillade, solade, slappade och badade... hennes föräldrar va där också och vi hade mysigt som vanligt.. Åkte itne därifrån förrän klockan va typ halv nio för att jag och F ville se desperate housewives.. Jätte mysig eftermiddag/kväll !

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback