5/6

Tack för igår.

Dagen igår blev jätte bra, va på stan med emma och shoppade lite presenter och sådär på förmiddan, sen gick jag till hacklehemskolan och mötte mamma och barna. Vi åkte på sjörövarfest på Lekverksta'n.. så himla mysigt och vi fick massa glass/maränger/godis osv.. sista gången vi va där iår (det är en fest som är varje vår).. nästa gång vi får komma så är det väl jag som har barn.. Vi åkte och handlade och sen följde jag med dom hem. J & F kom och jag gav lite presenter eftersom jimmy fyllt 1a juni och mamma fyllde igår.. jimmy fick ett par beach shorts och mamma fick ett par jätte fina läder-sandaler.. dom verkade mycket nöjda. Även jag fick present,. av fia.. för att jag ahde ställt upp på filmen. Jag fick ett respass laddat med 500kr! Tycker 500 är en helt okej lön för en timmes jobb... inte ens det, en halvtimme kanske :) hehe.. Tack!

Nu ska jag göra iordning det sista och ut i skärgårn med K, vi ska åka båt med L & H sen.. mysigt :) Ikväll blir det cykelns dag!!

Ha det bra.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback