6/6 - del3

Känner mig som en ny människa..

Den här dan va precis vad jag behövde! Känner mig helt lugn och skön.. Har tackat nej till allt idag och bara hållt mig inne, har då bevisat för mig själv att det faktist går, man kanske skulle ta och lova sig själv minst 10 sånna här dagar den här sommaren? Vi får se... vore bra för mig.

Tanken slog mig förut att det är faktist den sjätte i sjätte idag, för två år sen förlovade jag mig, och det vet vi ju hur det gick. Haha. Säger som han i Scrubs: -"miiistaaakeee".... Om ni förstår :)


Kristin ringde alldeles nyss, märks på henne också att allt är lite lugnare. Okej att det är mycket runt om oss som händer nu men vi börjar kunna tackla saker på rätt sätt. Vi är rätt lika på dne punkten.

Och Annie... det finns inte ord för vad hon kan göra en människa glad. Hade tänkt skriva lite om det här men som sagt, det finns inte ord. Att en sån lång vänskap kan börja växa igen.

Tar ett djuuupt andetag, lutar mig tillbaka, och njuter. På måndag börjar jobbet igen, men det gör inge för det är bara 9 arbetsdagar utdelat på två veckor det handlar om sen är det semester igen !

Jag är SÅ värd det här!



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback