7/6

Lördag.

Sitter här och undrar vart dagen kommer ta mig. Det enda säkra är att jag ska åka upp med mammas cykel om typ en timme eller nåt, sen är jag fri för dagen. Tror kanske jag ska ta och hänga lite med jimmy. Ta en lunch i skärgårn, sola lite (om sole kommer fram vill säga), bara slappa. Sen ikväll tänker jag knycka Annie för Thomas och ta ett (?) glas vin, får väl se vilka mer som kommer va med. Utgång blir det idag iallafall. Skulle vilja åka till karlstad och shoppa lite också, speciellt nu när det är så dåligt väder.. (haha, lite moln på himlen och man kallar det för dåligt väder, bortskämd?) Men det är nog bra om jag försöker hålla lite i pengarna nu, magnus kommer ju om två veckor, och om tre veckor ska jag till stockholm. Kommer nog bli en hel del shopping framöver.

Nej ni, dags för frukost, frågan är vad jag ska klara att stoppa i mig idag, har fått svårt för att äta frukost igen :(

Va som sagt på sista sjörövarfesten i onsdags. Här är jag & Lekverksta'n Bosse, hoppas jag hinner få barn innan han slutar. Tveksamt.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback