8/6

SOMMAR !!!!!

Det har varit sommar ett tag nu men det är först nu jag börjar få den riktiga känslan. Gårdagen spenderades först med mamma och barnen ute i Gräsviken och badade och solade,sen åkte vi in till stan och jag körde jimmy och dom, hade hans bil och skjutsade emelie till jobbet, blev även en tur till maxi. Ska jag va ärlig tycker jag att jag har varit duktig på att hålla mig därifrån nu under semestern, annars brukar det ju bli lätt att man hamnar där i princip varje dag ändå även om man är ledig. Men iallafall, handlade lite och emelie ringde och sa att hon slapp jobba så jag hämtade upp henne igen och vi åkte till mig. TJEJKVÄLL!! Annie & My dök upp runt halv åtta(?), och himlans vad trevligt vi hade. Lyssnade på bra musik, dansade, pratade gamla minnen och jag va tvungen att hämta mitt gamla fotoalbum från gamla tider, kul att se! Vid tio dök emma & rebecca upp, vi började komma igång rätt bra och naturligtvis blev det en runda "jag har aldrig..." . Där nånstans smög sig fyllan på ;)
Vi drog till statt runt tolv elr halv ett eller nåt, ingen aning hehe. Inte så mycket folk men brorsan och dom va där så det va kul. Till och med riktigt kul. Bilder kommer kanske senare på facebook, får se om jag orkar lägga in.

Nu ska vi se vad dagen bjuder på, vill ut i det fina vädret men vore gött att bara slappa min sista semesterdag. Det kanske låter tråkigt att börja jobba igen men det gör inte så mycket för jag jobbar bara 9 dagar dom närmaste 2 veckorna sen är det dags för semester igen. Jeay!

Ha en skön söndag allihopa.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback