9/6

God förmiddag!

Vaknade 8 imorse.. kände att jag faktist ville vila lite till, så emma ringde och väckte mig typ halv tio eller nåt.. kände mig jätte trött eftersom jag sovit så länge.. Men det va bara att pallra sig upp, käkade ett äpple och gick sen iväg för att träna, upptäckte att det va TRE veckor sen sist :(, känner mig så dålig. Körde iallafall ett styrkepass för jag kände att jag hellre tar en PW än ställer mig på ett löpband på ett svettigt gym i sånt här väder.. Så direkt efter styrkan gick jag hem med träningsskorna och sen ut på promenad.. Det va skönt!

Idag börjar jag jobba igen.. Men det gör som sagt inte så mycket eftersom det är korta pass, känns bara lite träligt nu när man vant sig. Men nästa torsdag klockan 18 har jag semester igen!!!! :D fyfaaaan vad gött !

Midsommar? Grilla vid båten eller åka från stan? Det är frågan det..

Fylla :)



Emelie.

Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

På midsommar är du och alla andra hjärtligt välkomna till Knapped strax utanför Kga. Jag och en jobbarkompis har lånat huset där vi har våran sommarverksamhet. Det blir grillning, drickande, kanske lite lekar och en del härj. Vi tänkte även åka linbana (över vattnet), åka ring efter båten, köra beachvolley och andra spontana aktiviteter. Är detta intressant är det bara att höra av sig om tid och plats!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback