12/3

Gillar min svägerska.

Japp, min fia är jättebra. SKulle ringa henne för typ 40 minuter sen och säga en snabbgrej, vi fastnade och pratade i 34 minuter hehe.. kan verkligen prata om allt med henne, det känns superskönt.

Har varit en hård vecka, därför den dåliga uppdateringen. sorry. åkte till kd i måndags och myste med dom, trevligt som vanligt, i tisdags pkte ja hem tidigt och drog direkt till jobbet, sen va de jobb till kvällen och va supertrött.. idag har jag jobbat 9-19, endast förbutik,, vilket betyder mycket spring och inte en enda stillasittande stund, men trotsade detta och stack direkt till träningen när jag slutat, körde hårt på crossen och orkade knappt vikterna sen, men körde iaf en upprepning på alla maskiner, tänkte köra hårt på crossen igen men efter 3 minuter gav benen nästan vika för alla påfrestning under dagen så jag fick ge upp och strecha istället.. men de va skönt, kände att jag hade gjort mitt iaf.. kör imorn morgon ordenligt igen, då blir det dubbelköra!

Efter det ska jag laga lunch åt mig och emelie, sen ska vi hänga, blir en stadsrunda då jag måste inhandla diverse drycker inför osloresan osv... packningen blir det också, och sen drar jag till jobbet vid halv sex.. stänger och efter detta så hämtar jimpa och fia mig på jobbet och vi åker och hämtar min packning, sen sover jag hos dom, och så blir det oslo i tre dagar.. sover hos dom igen på söndag och måndag drar jobbet igång igen. bara att köra :)

Nu ska jag gå och lägga mig, måste börja på en ny bok som jag kan ha på resan, fick även en ny cosmo på posten idag ! Härligt.

Tack för att du finns.

image139

Emelie

Kommentarer
Postat av: Michaela

ha de så kul i Oslo nu Emelie, vi kanske ses i utesvængarna! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback