18/3

Ska det aldrig ge sig?

Ryggen är tillbaka... men idag gör det faktist inte lika ont som igår.. men jag sjukanmälde mig idag också, känns lika bra. Bättre att jag är hemma en dag idag och sen kan köra resten av veckan än går och har ont hela tiden och aldrig blir bra. tror avsvimningen kan ha orsakat ryggen denna gång., Synd men sant. Hoppas bara på att det släpper snart. Sov rätt dåligt inatt då jag vaknade varje gång jag låg i fel ställning.

jaja sluttjatat om detta.

Igår kväll va mysigt, emma kom hit och vi satt med våra datorer och bara mös. Sånt gillar jag. Sånna som henne :)

Här bjuder jag på lite favoriter från helgen, resten finns att hitta på http://seemlaan.bilddagboken.se

image140

image141

image142

image143

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback