20/3 - del2

Emma är riktig gladmedicin.

Helt sjukt. Jag gick dit förut efter träningen för emily va där o tog en kaffe o de e trevligt o hänga lite. Alltså när jag och emma sätter igång så kan vi inte sluta, det blev mycket skratt och roliga kommentarer. Funderar starkt på om vi faktist ska prova att bo ihop i kd sen, blir billigare och ärligt så tror jag faktist vi skulle kunna pallat, måste ju testa liksom, annars e de ju bara o flytta isär.. blir galet med tre katter dock ;) haha.

Pratade med jimmy på msn förut, han va ledig idag vilket typ aldrig händer.. han sa dagens citat " när man jobbar.. gör man oftast roliga saker & tjänar massa pengar.. när man är ledig måste man göra massa tråkiga saker som man inte tjänar ett öre på!!! TYP tvätta..".
haha, han va ledsen över att tvätta.. men men, helgen kommer bli grejt så ja tror inte de gjorde så mkt ändå :)

Nej, nu ska jag göra mig iordning för snart blir det jobb och härj.

Amy Diamond - Thank You tillägnas dessa underbara människor.

image146

Emelie.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

ja jag vet att man ska ha i banan men jag gillar det inte, tycker det bara smakar banan av det då även fast man bara har en halv, honung är inte så farligt det heller :D

Postat av: Sara Ohlsén

Tjenixen! Har kikat in på din blogg ett par ggr, tänkte att jag ska göra ett tassavtryck. Du får hälsa till Jimmy från mig, har inte snackat med honom på år och dar! (han vet säkert inte ens att jag fått barn för snart ett år sen). Min brorsa Eric (Höla är ju liten så du vet säkert vem det är) jobbar på Sten & Ström, han sa att han träffat Magnus där nån gång! Må så gott!

2008-03-21 @ 15:34:50
URL: http://saraohlsen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback