20/3

Oj.

Kom på nu när jag skrev rubriken att det är barnbidrag idag, det är alltså barnbidrag,skärtorsdag OCH torsdag idag.. kan nog inte förstå ens en liten bit hur mycket folk det kommer vara på jobbet ikväll.. såg igår att jag som tur är har mia kvar till halv nio ikväll innan jag blir själv.. åh fyfan det kommer vara SÅÅÅ mycket folk. Jaja, får hoppas det går fort iaf :)

Nu ska jag göra mig iordning lite lätt, ska möta emma och se påskparaden och efter det ska jag träna. Ska köra riktigt hårt idag tänkte jag... blir gött.

Vilket väder !!!! :)

Påminner mig om detta.

image145

Emelie.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

guud vad snygg du är på den där bilden Emelie! Det är så härligt att se dig sådär genomlycklig! skitsnygg halsduk också! Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback