22/3

GODMORGON!!

Solen skiner, fåglarna kvittar, det är påskafton. Härligt som faaan. känner mig på topp idag, va nyss trött men tryckte i mig en kaffekopp och drog på radion så va vi igång idag med :) .. ska iväg om en liten stund och jobba, 12-15 bara.. sen hämtar brorsan mig så åker vi till mamma och käkar, ska bli sjukt gott.

Emma va här igår, vi lagade potatisgratäng, fläskfiléoch champinjonstuvning, det va supergott. Vi hade riktigt roligt, alltså ibland undrar jag om vi e sjuka i huvet på riktigt, om ni visste vad vi skrattar åt skulle ni också börja undra...haha.. vi gick över till henke en sväng och spelade buzz, jag och emma va bäst. Totalt.
Blir nog förmodligen oc troligtvis ihopflytt för oss i karlstad också, kan nog bli riktigt bra.

Oj, nu är det backstreet boys på radion, gotta go!!

Ha en glad påsk!!


Emelie.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej :) vilken fin blogg du har. jag gillar den jättemycket! läs gärna min blogg med :) några inlägg ner finns en tävling där du kan vinna ett par jättefina örhängen helt gratis. och i varje inlägg ställer jag frågor där jag behöver läsarens åsikter :) Glad påsk på dig! :)

Postat av: stina winie

Hej! Va coolt! Jag och Rebecka har kommenterat på samma blogg! VI känner varandra. Coolt!
Tillbaka till verkligheten, vilken mysig blogg:D Spana gärna in min också. Ställ gärna frågor om moed, smink och träning.

2008-03-22 @ 19:25:17
URL: http://modesminktips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback