23/3

Stockholm..

Ja, idag har den dagen kommit, jag fasar för vad fort den här våren går, jag tänkte på det igår. Kommer ihåg när jag satt och skrev upp mina planer för våren här på bloggen och upptäckte nu att jag faktist lever i allt det där roliga jag längtade efter. Åker till stockholm om en stund med brorsan, vi ska på james blunt som jag gav han i julklapp. Komemr bli riktigt bra. En hel dag och bara va.

Kom på igårkväll när vi va hos pål att jag haft körkort i ett år igår. Kändes nästan lite konstigt vad fort tiden har gått, vad mycket ci har hunnit gjort ändå. Men men, grattis till mig iaf, ett år och ingen poliskontroll. hehe.
Åkte hem tidigt från festen, va trött och kände att ja ändå inte skulle orka hela kvällen så då kunde jag lika gärna åka hem och mysa ner mig, va två bra filmer på tvn så jag låg i sängen o zappade, skönt som fan.
Innan jag hade lagt mig så anmälde jag mig till skolan till hösten, jag längtar sååå.
Läste massor om det och tittade runt lite på sidorna, kommer bli jättekul. Något som är mindre roligt är högskoleprovet om 2 veckor, fyfan får huvudvärk bara jag tänker på det. jaja, det får gå. Hoppas jag gör bra ifrån mig bara så jag kommer in på linjen jag vill.

Nu ska jag äta lite, duscha och göra mig iordning. Ha en skön söndag.

image147

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback