25/3

Hösten börjar kännas verklig.

Idag kom första mejlet från kbab, tänk att vi en dag kommer ta en utav dom lägenheterna som skickas till oss. Fan vad kul vi kommer ha emma!! :)
Något annat som också hände idag va att en tjej på jobbet fått jobb på ett annat ställe bara sådär helt huxflux, hon börjar på nya jobbet redan på måndag. Fan va kul för henne. Jag blev verkligen riktigt glad för hennes skull, de va som hon sa. Alla hade nog blivit glada vem som än fått jobb eftersom vi känner varann så bra. Lycka till på nya jobbet iaf :)

Idag har jag jobbat 7-18, drack fem koppar kaffe, tror inte de e så bra för kroppen egentligen haha va helt stirrig där på slutet och e fan pigg än. Ska göra något att äta tänkte jag, antingen blir det rostade mackor lr korv i bröd.. inte bestämt mig än, kanske skiter i de också och tar en kiwi istället. det är gott, men jag tror inte jag sover så bra på tom mage, och då kommer ja säkert va skit trött imorn. Då blir det jobb igen, perfekt pass. Tycker lilla röd kan va ledig oftare, gillar hennes onsdagar. :)

Längtar till hösten, längtar till hösten, längtar till hösten.

SOPPA, mmm soppa får det bli.. gud vad längesen.

Såhär blev resultatet av när fia fotade oss. Kul grej.

image150

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback