27/3

Enkelt & lätt.

Det är nya livsstilen, vad man än ska säga elr vad man än ska göra så funkar det alltid. Enkelt och lätt liksom :)
Idag va ja äntligen hemma mellan 7-20 och kunde logga in på skatteverket, får 11 216 tillbaka, inte illa :) Men allt ska ju sparas tyvärr.. men det kommer bli grymt då, så det gör inget.

Har jobbat rätt mkt i mars och med kommande helg så har jag jobbat 3/4 helger, kommer bli bra pengar i april sen, gööööttt.

Helgplaner april:
5-6; Högskoleprov, fest hos vicky, tröttsöndag
12-13 (+14-15) ; Stockholm, bo hos Kristins kompis Andreas, fest, Backstreet Boys.
19-20; jobba, enkelt och lätt.
26-27 (+24-25) ; Magnus är hemma, shopping -check, fest -check, ledig -check, familjhäng -check.

Sen är det maj, som jag sa i januari, det är konstigt vad denna vår kommer gå fort, fan april om några dagar, känns riktigt märkligt. Men men, idag är idag och jag är ledig, vaknade halv sju svinpigg, gör mig inget, gött att ligga här och mysa lite framför the voice, ska iväg och träna vid 10 och förhoppningsvis är röva på G så hon kan följa me, ska nog rita ett kors i taket isf ;) sen blir det hänga med henne och tirre idag, ska se om tirre vill handla annars måste ja upp o låna mammas bil för ja måste handla lite. På tal om det så vill jag aldrig mer vara sjukskriven för jävlar vad kasst med pengar det blir. jaja, huvudsaken är att jag är bättre i ryggen nu och kan leva normalt utan alla dessa värktabletter och allt gnäll. Nu när jag tänker efter så fattar jag inte hur jag har orkat levt med den där värken jag haft. men som sagt, nu är den i princip helt borta iaf. TACK TRÄNINGEN. Höjde på alla vikter igår också =)
Och efter det så ringde jimmy precis när jag va klar så han kom och hämtade mig och vi åkte till the pub och käkade, svingott, sen tog vi en cig i skärgårn och efter det blev det hockey kväll hos röva & johan, jag och emelie snackade massa skit och grabbarna skrek och gormade till matchen, riktigt trevligt.

Men men, nu ska jag göra nåt annat, funderar på pussel. Japp, pussel blir.

Skärgård, vackert.

sk?rg?rn

Emelie.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

Jag har den vanliga skattesatsen som alla har tror jag, för jag har inte pratat med henne om det så. 34,0 står det i skattesats på lönespecen. Kram kram

Postat av: Therese

11 tusen tillbaka? Är du riktig kvinna? hahhaa.. Gött för dig iallafall, ha RIKTGIT kul för pengarna bara!!! :D

2008-03-27 @ 13:15:07
URL: http://theresestrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback