28/3

Härlig dag igår.

Va uppe tidigt, gick och tränade ganska tidigt, gjorde mig iordning och käkade lite, sen kom tirre och rebecca och hämtade mig. Vi åkte till karlstad och hängde lite, vi hade inga tider att passa och inget speciellt vi skulle göra så vi bara va. Först stan sen bergvik, riktigt riktigt mysigt. Vädret va ju underbart också.
Va in på carlings och la undan en ljus tvätt på ett par jeans jag älskar, dom hade inte fått in den tvätten än men dom skulle lägga undan den åt mig när den kom, riktigt trevliga dom som jobbade. Men ärligt talat så är dom faktist alltid det på carlings, det är nåt speciellt med den personalen.

Idag är det som vanligt jobbdag, började här vid 11 men slutar inte så sent så det gör mig inte så mkt att jobba, blir även guldpass i helgen så jag är väldigt nöjd, får väl se vad semlan får för pass i veckan sen då, jobbar än så länge "bara" måndag onsdag torsdag,, vore gött om det förblev så men plånboken skulle va nöjd om jag tog mig i kragen och jobbade tisda och freda också, men en utan dagarna MÅSTE ja va ledig och förbereda mig för högskoleprovet. Folk frågar om jag är nervös, men jag förstår inte varför jag ska va de? Provet ska ju bara bevisa vad jag kan osv och jag kan ju inte direkt ändra på det? Jaja, vi får se hur det går, det ska nog gå ganska bra iaf.

Nej ni, nu ska jag äta ordentlig frukost för jag har tydligen ingen lunch idag, spännande..
Ha det gott igelkott.


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback