29/3

Kan inte sluta tänka på det.

Idag är det bara två tankar som rör sig i mitt huvud.

Det första är katten, hon spydde upp en såndär spik som man spikar fast sladdar med igår. Ni vet en sån med en stor vit krok på, men hon verkade må ganska bra efter och spydde bara lite grann till efter detta, så ja åkte till jobbet och när ja kom hem hade hon spytt några ggr till inne på toaletten, och spydde även ett par ggr när jag va hemma, jag började bli lite nervös och hoppades hon skulle må bättre idag, och det gör hon, hon har inte spytt sen typ ett inatt och det känns som hon är lite piggare.. men hon har inte ätit något än vad jag märkt, men hon har druckit vatten och det har inte kommit upp.. hoppas såå att hon blir bra fort.

det andra jag tänker på är hösten, hela mitt liv kommer förändras, jag kommer äntligen lämna kristinehamn och trots att jag trivs så kommer det bli skitkul att gå utanför dörren utan att se södra torget varje dag. och pluggandet kommer också bli skitkul, är toksugen på det. allt blir nytt.

nu ska jag göra mig iordning och sen käka lite och så blir det jobb. ha det gott igelkott.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback