6/3 - del 2

Vilken jävla skitdag, rent ut sagt.

Hade ju iallafall hopp om att nåt skulle gå min väg, hoppades allra mest på att jag skulle bli friskare.. men men, slöheten och febern kom som ett brev på posten (långsamt och jävligt irriterande)... fick massa olika huskurer av diverse kunder utan att jag ens sa något om at tja va sjuk så jag tror banne mig det märktes rätt bra.. det finns två alternativ för min natt som kommer snart, antingen kommer jag somna som en stock av utmattning och så kommer jag vakna frisk och kry imorgon, eller (den mest troligaste) så kommer jag ha febertopp natt igen och så kommer förmodligen hostan bryta ut ordentligt också.. jag försöker tänka positivt, det gör jag verkligen.. men det är inte så lätt en kväll som denna..

Men en sak va tokbra idag iallafall.. magnus hade ringt när jag jobbade och pratat in ett mobilsvar.. något i stil med "hej syrrisen, hoppas allt är bra.. du jag har en fråga.. en svart skinnjacka med rött foder inuti i storlek M, är det något du är intresserad av? förstår att du jobbar så du kan väl dra ett sms om det är något för dig.." .. jag skickade ett sms "absolut, låter skitsnyggt, men frågan är vad den kostar?"... fick tillbaka.."gratis ;)".... äntligen gick något min väg!!! Förhoppningsvis passar den utmärkt.. vi får se nästa helg när vi är där!! bara en vecka kvar :D .. längtar längtar längtar...

Hoppas något innerligt att jag får semesterersättning istället för semesterdagar iår.. hoppas hoppas hoppas...

nu ska jag lägga mig och invänta mitt öde om denna natt, vill inte va sjuk imorn.



People allways leave....


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback