6/3

Hata försäkringskassan!!

14 dagar utav min sjukdomsperiod betalas utav maxi, och förra veckan damp det ner ett brev i min brevlåda med en blankett från försäkringskassan.. dom skulle betala dom resterande 4 dagarna.. hade jag vetat detta innan jag blev sjukskriven hade jag förmodligen bitit ihop och jobbat ändå för det är HUR mycket pengar som helst osm jag förlorat på detta. Varför sa ingen något?
Iallafall, brevet jag fick förra veckan innehöll en krånglig blankett så jag fick be lena om hjälp att fylla i det, det gjorde hon. Efter många om och men blev vi till slut klara och jag har kunnat slappna av igen.. idag då, dyker upp ytterligare ett brev från dom här hos mig, trodde typ det skulle vara et tbesked med vad jag skulle fåt eller något sådant.. nej nej, det är ytterligare en blankett som ska fyllas i av mitt lönekontor, och nåt mer som jag ska fylla i som jag inte fattar ett jävla skit av !!! så nu måste jag gå upp till lena idag IGEN och be om hjälp, tror inte hon kommer bli glad för det är typ tre sidor som hon ska fylla i om mig och min anställning.. jaja, inget jag kan rå för men jag blir så jävla förbannad.. kommer väl få en hundring per dag eller nåt med min tur, hata hata hata...

inte nog med det så har jag fått tillbaka superförkylningen som jag trodde hade gått över igår, så jag har knappt sovit inatt pga huvudvärk,halsont och massa snoooor. men orkar inte med mer sjukanmälningar nu efter ryggen så jag ska jobba idag ändå, förjävligt men sant.

längtar till 22.15 om en vecka när jag stämplar ut.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback