9/3

Livet är så jävla bra.

Har just haft ett långt samtal med min bror.. allt  e klart för oslo resan nu, biljetterna är bokade och planerna är gjorda.. ska bli såååå gött.. och vi pratade vidare och vidare, när vi börjar kan vi inte sluta, vi snacka om james blunt, utlandsresan, och bilköpet..  ja kommer nog faktist köpa hans bil, det är otroligt nog värd det! , vi gör en avbetalningsplan och märker jag helt enkelt att det inte funkar så säljer jag dne ju bara, inte så svårt beslut liksom.. och vi bestämde att det förmodligen blir bulgarien vi åker till i mitten på juni, tips på ställen som är bra osv är JÄTTE välkomna!! :)
Allt känns så lätt och bra när man pratar med han. Vet inte hur jag ska få han att förstå vad han betyder egentligen, men james blunt blir nog en bra grej.

Har så mycket mer att skriva men filmen på trean har börjat och jag vill se den så det blir kortfattat.
- idag känns livet toppen
- den här helgen har jag tjänat cirka 2500-3000 efter skatt.
-
Till dig Christian som skrivit kommentar:
Jag vet att det är viktigt att va med i a-kassan, men ska man börja plugga så behövs det liksom inte. tack för omtanken.


Emelie.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

neeej Emelie, INTE bulgarien! Det är verkligen ett skitställt som inte är värt ett öre att åka till, jag lovar dig!

Postat av: Michaela

Emsan! :) Håller fullstædnigt med Annalda.
INTE bulgarien, bara om du vill bli drogad førsta kvællen och rånad av taxichaffisarna! :)

2008-03-10 @ 15:54:24
URL: http://citrondoft.blogg.se
Postat av: emma

hem till mig är jävligt bra kan göra pina colada och så kan ni bada i min pool

2008-03-10 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback