11/5

Haha, när blev alla så fulla igår?

Slutade vid fem igår, drog hem och gjorde iordning mig sen började det ramla in folk vid sex.. vi firade emma lite och sådär.. sen va vi ett stort gäng som stack till adde och firade han  (han fyllde 30 gamlingen). Så vi sjöng och gav paket och allt som hör till, hans syster har en stor gård vid sitt hus så där spenderades kvällen.. efter några timmar (trodde jag) så tittade jag på min klocka och hon va bara tio över nio! SÅ jag utbrister att tiden går så himla sakta och att jag va glad över detta eftersom det va en sån bra kväll. Vid halv tio så börjar jag tycka det känns lite konstigt att klockan bara är just halv tio så jag tittar en extra gång fast på mobilen istället, upptäcker då att klockan är halv elva och jag har alltså glömt ställa om klockan på armen haha. jaja, så jag missade en hel timme bara sådär..

iallafall, vid tolv kom vi på att vi skulle på krogen.. alla andra ville på statt så jag fick vika mig, men jag måste erkänna att det va faktist ganska kul. Vi va ju ett rätt stort gäng så dom gjorde det roligt. Och jag måste bara säga att jag tycker det är så ooootroligt skönt att vara tillbaka på banan, har liksom inte varit full riktigt nästan ens en gång den här våren. Har inte mått så bra när jag druckit men nu känner jag mer och mer att detta kan bli en underbar sommar. Har mina vänner att tacka för det.

HAHA på tal om vänner.. emma den IDIOTEN!! haha.. hon fyller ju år imorn och vi firade henne lite igår.. På statt så brukar man kunna säga till dj'n om nån kompis fyller år så spelar dom en önskelåt och ropar ut i högtalarn.. vet ni vad emma gör?? haha hon skriver en lapp till dj'n att "emma fyller 21 år spela final countdown".. Det stod väl inte precis så men något liknande.. och så ropar han ju ut då och hon står på scen och är helt nöjd med sig själv hahahha.. fyfan vad hon är rolig.

Nu ska jag antingen vänta på att jimmy o fia bestämmer sig för att åka till stugan lr så ska jag tvinga med mig nån uti skärgårn idag.. vilket väder!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback