12/5

Två dagar ledighet.

Idag slutade jag halv ett och är nu ledig till torsdag halv fem :) .. fan vad underbart!! Naturligtvis blir vädret sämre när jag är ledig, men det gör inte så mycket för då kan jag få hemmet städat.. en riktigt vårstädning blir det imorn eller på onsdag, inget jag ser fram emot direkt men det kommer bli så fräscht.

Helgen som gick blev lyckad, och nu är det bara en massa roliga helger kvar det här första halvåret..
Punktplan:
Maj:
17-18, jobba plus att Linda & Anna ska ha sitt kalas på lördagen.
24-25, jobba igen.
31- 1 Juni, är utomlands.
7-8, har kommit hem och festar.
14-15, har tagit ledigt halv lördagen och hela söndag, grill/spel fest med jobbet!!!! Plus fira Emelie's student på fredagen.
21-22, midsommar, jobbar förhoppningsvis.
28-29 fira mig som fyller år fredagen den 27e, då blir det utgång med tjejerna och lördan blir förmodligen kalas sen dyngfest (om jag får ledigt)
Semester i två veckor.
Sen är det bara några veckor kvar innan skolan drar igång. Åh herregud, det kommer gå så fort.

Nu ska jag vänta på att emma slutar, så ska vi förmodligen ut i skärgårn en sväng sen med fem bussen till kd och äta tacos med jimmy och fia för jag ska hämta hans bil som jag ska lämna in på verkstan imorn förmiddag åt honom.

Grattis Emma & Adde på ERAN dag !!!! :D


Sommargänget är samlat igen..

image161

image162

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback