13/5

Bra dag idag.

Uppvaknandet var inte av det bästa idag, hade ju lovat jimmy att öra ut hans bill till Presterudsgymnasiet för en service imorse klockan halv nio, så klockan ringde kvart i åtta och jag va jättetrött. Men det va bara att pallra sig upp för att bege sig iväg.. Väl på vägen dit påmindes jag om biten jag hade att gå hem när jag lämnat bilen, åh gud vad jag ångrade mig att jag lovat honom detta! Men det gick bra, det va rätt skönt att få lite extra motion och en god gärning på samma gång. När jag kom hem mös jag med lite frukost och bloggtittande sen kidnappade jag Emelie L för en skärgårdstripp med morgans bil, jag kokade kaffe och tog med och det va trevligt. Sen kikade vi på min studentvideo och sådär hemma hos mig och det va första gången jag kunde titta på den utan att må dåligt. JAg hade ju gått upp ca 10 kilo inför min student pga vissa omständigheter så jag är jättetjock och ful. Men idag kunde jag se lite mer att jag faktist såg rätt lycklig ut ändå, det va en utav dom viktigaste dagarna i mitt liv. Och alla runt mig ser så stolta ut. Jag tyckte till och med att jag såg helt okej ut på balen. Det har jag definitivt INTE tyckt förut. SÅ det kändes bra att se den idag.

När hon hade gått så satte jag mig och beställde lite bilder och sådär genom extrafilm.. Karin ringd enär hon slutat jobbet och vi drog över till karlstad en sväng för hon skulle shoppa. Har saknat henne, det va riktigt trevligt. :)

När jag kom hem frågade Röva om jag skulle med till Tirre på desperate housewives kväll, varför inte tänkte jag? Så det blev en helmystjejkväll, härligt. Tänk om man kunde ha sånna här dagar oftare!

På väg hem från Tirre så gick jag, Emelie röva och Emma och gjorde planer på ett rövarstråk. Emma snodde en cykel på vägen (med andra ord så hittade hon en cykel på backen och drog den 10 meter, men ändå..) och vi började skämta och stoja massor om detta. We are thw motherfucking EEE's !! :)

Tack mina vänner för en riktigt bra ledig dag.

Och även tack för i lördags, på det här kortet är verkligen alla dom bästa.

image163

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback