14/5 - del2

Detta har hänt..

För 5 år sedan...
Gick jag i nian och umgicks med tjejer som ballade ur och bodde ihop med en idiot, va riktigt nere där ett tag.

För 3 år sedan...
Bröt jag upp med idioten och tog tag i mitt liv, utvecklades till en bättre människa och skaffade nya kompisar. Fyllde 18 i juni och mötte en tjej på krogen som visade sig bli min bästa vän. Bra år.

För 1 år sedan...
Lärde jag mig stänga på maxi och fick mycket mer tider. Träffade jätte mycket nya vänner i början på sommaren och med jobb, fest, aktiviteter så blev det lite för mycket där ett tag. Men det va kul för tillfället.

För 3 månader sedan...
Sökte jag universitet. Bestämde mig att det va dags att gå vidare med livet. Känns bra.

Igår...
Va jag ledig och passade på att hänga med mina kompisar.

Imorgon...
Ska jag återgå till mina vanliga rutiner, gym, kaffe och jobb.

Om ett år...
Har jag läst ett år på universitet och känner mig hemmastadd med min klass, har börjat spara pengar för en ny utlandsresa och längtar efter sommaren.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback