14/5

Rensad garderob känns alltid bra.

Har börjat lära mig när jag rensar ur att faktist ta bort dom kläder jag nästan aldrig använder, eller rättare sagt aldrig någonsin använder. Varför är man sån att man vill ha dom kvar där ändå? Dom kan väl lika gärna ligga nere i källarn tills jag känner "Åh, den tröjan vill jag ha idag"? Japp, det har jag lärt mig nu, min garderober är fräsch, vinterjackorna + mössorna + halsdukarna är bortplockade, har även lagt allt linne-stuff i en låda, ser ingen anledning att ha gardiner i en garderob här uppe närjag aldrig byter ändå i princip. Så nu kommer mina kläder att få andas lite istället för att ligga ihopknöcklade i en byrålåda eller i en stor blandad hög i garderoben respektive på mitt sovrumsgolv. Jag kommer känns mig mycket fräschare :) Har ett litet miniproblem bara, har ju fixat så jag har två galgestänger nu, men har ju för lite galgar då.. Jaja, får be nån köpa med från Ikea. Blir jättebra när det är heltklart sen och jag kan ha varje klänning och jeans för sig på egna galgar.

Nu ska jag fortsätta titta på Du är vad du äter.
När jag precis hade glömt dig dök du upp igen från ingenstans.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback