16/5

Lejonkungen.

Imorse vaknade jag som vanligt av att arbetarna utanför fönstret drog igång sina oerhört högljudda maskiner, lika trevligt varje morgon.. Sen gjorde jag mig iordning och åkte till jobbet, måste nog säga att dagen där gick segt idag. Vet inte varför, kändes bara som att den aldrig tog slut. Men efter en hel del strul så fick jag äntligen åka därifrån, va släktkalas hemma hos emma eftersom hon fyllde år häromdagen, men ingen tårta :( Men det va trevligt ändå! Senare åkte vi och köpte pizza och gick hem till mig och kikade på talang. Efter detta slog vi på lejonkungen, sååå bra film.

Nu orkar jag inte skriva mer, är trött och ska jobba hela helgen.. men imorn blir det lite fest med tjejerna för linda och anna. Trevligt.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback