17/5

Nykter en lördagkväll, vem har jag blivit?


Skämt osido, idag har varit en rätt bra dag. Förutom att jag mådde som en gnu imorse då men det gick ju över efter några timmars arbetande.. Efter jobbet stack jag hem och gjorde mig iordning lite.. Vi skulle fira Anna och Linda ikväll och det va super trevligt. Jag hade valt att vara nykter eftersom morgondagen bjuder på jobb 12-20.. Jag höll hårt i mitt colaglas men ångrade mig nästan lite nu senare när jag såg vad fulla och glada alla va, det va längesen jag va sådär gött full. Jag längtar till nästa gång, men det får bli i sommar. Nu är det för mycket planer.

Längtar efter min semester som jag har fått reda på förmodligen inträffar vecka 26-27, jag blir även ledig hela midsommarhelgen, och det betyder även att jag har semester när jag fyller år iår igen!! underbart! Nu vet jag inte riktigt vad som hände med texten för jag kom åt någon knapp men vi får se om det blir småbokstäver eller såhär superstora när jag uppdaterat, haha svårt för att veta hur det ser ut för mig nu men det är iallafall jättestort så jag kan iallafall inte missa vad jag skriver.. Iallafall, tillbaka till semestern.. Kommer bli svingött, kommer inte jobba en enda helg i hela juni!!

Nu ska jag byta om till myskläder och lägga mig i sängen, är fortfarande lite sugen på att sticka ut till tjejerna på statt men förnuftet talar och jag tror jag stannar hemma. Det kommer definitivt fler gånger..

Godnatt.
Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback