19/5

Tränat.

Japp, idag drog jag mig dit, det va nog typ en vecka sen sist.. Har blivit riktigt dålig med att träna, men jag hinner ju liksom inte.. jaja, idag körde jag iallafall, satsar på att gå ner 2 kilo denna vecka, ska försöka göra mitt bästa. På väg hem från träningen så skulle jag ta hissen upp så kommer det en tant bakom mig, så jaghåller upp hissdörren åt henne.. -"Tack, tvåan tack." .. typ som om jag va nån såndär hisskille. JAg "råkade" trycka på trean som jag skulle till och ursäktade mig att hon fick åka ner en våning sen, alltså jobbet har gjort mig otrevlig på människor i vardan, sådär skulle jag aldrig ha gjort förut. Men men.. inte länge kvar nu..

Ushc nu är jag hungrig, träna på tom mage va ingen bra idé.. ska nog äta ett ägg elr nåt.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback