20/5 - del3

Missfärgad tröja :(.

Efter mitt förra inlägg så slängde jag i en maskin mörk tvätt innan jag skulle möta tjejern för en glass i solen.. Detta glömdes naturligtvis bort efter mycket fnitter och trevligheter, så jag följde med kristin hem direkt vi myst klart i solen. Efter några timmars häng hos K drog jag mig vidare hem till Tirre för lite tisdags-tjej-DH-mys med det gänget och inte en tanke fanns naturligtvis med mig på tvättmaskinen.. Kom hem här nyss och skulle borsta tänderna och upptäcker då att maskinen lyser, AJUSST DET !! Tar ut alla blöta kläder/sängkläder och slänger in i torktumlaren, men upptäcker att en rosa tröja som jag använt endast EN gång blivit missfärgad utav dom mörkblå örngotten., synd synd. Jaja, jag fick ju använda tröjan en gång iallafall.. Bara att slänga..

Imorn blir det tidigt uppstigning igen, promenad och sen jobb.. slutar dock halvtolv och efter detta ska jag och K hämta en borr och fixa upp min jävla rullgardin som stått på mitt sovrumsgolv i 11 månader.. Äntligen!

Godnatt och sov gott.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback