2/5 - del2

Någon som vill tjäna en hundring?

Jag skulle behöva lite städhjälp denna vecka, hinner inte städa. Men det är inte så farligt egentligen, behöver bara dammas, dammsugas och skuras. Nån som är sugen?

Idag för övrigt va en rätt bra dag på jobbet, la som sagt första ordern, det kändes som en riktigt härlig känsla efteråt. Innan jag började ringde jag P som är ansvarig för tobaken i vanliga fall för att höra lite hur jag skulle göra hon sa typ såhär till mig(minns inte exakta orden) : "jasså, så du ska lägga ordern idag, det känns bra att höra". Eller nåt sånt, hon lät nöjd iallafall.. Kändes kul :) Och bra gick det också. Tror jag. Hehe. Sen bara flöt det på, jag kunde saker i förbutiken jag inte ens visste att jag kunde, folk frågade mig saker och jag hade bra svar på allt. Det va helt enkelt bara en såndär bra dag. Sen hade vi en BOOM med människor hela eftermiddan typ, slitigt men det gick. Blev lite orolig hur kvällen skulle bli när jag va själv från 19.30, men det roliga va att när S gick hem så försvann typ varenda kund, jag hade det rätt lugnt på kvällen sen. Det va skönt för då kunde jag gå och plocka och fylla på tobak och sådär.

Imorn är sista stäningen för denna vecka.. Ska bli skönt att det är gjort snart, jobbar rätt länge på söndag också men det gör mig inget med 100 % o.b..

Iår tror jag faktist att jag längtar lite efter sommaren.. Känns som den kan bli bra iår, jag har lärt mig hantera stressen rätt bra nu tror jag, kände mig uppstressad i veckan som jag skrivit om, men jag har varvat ner och sökt igenom mig själv vart problemen har legat och det har gått bra. Riktigt skönt. Nu vet jag vad jag ska göra nästa gång.

Men iallafall, vill ni tjäna pengar, ring mig! :)

OVANLIGT ATT DET INTE GÅR ATT LÄGGA UPP BILDER PÅ DEN HÄR SKITSIDAN!!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback