2/5

Egna metoder.

Det är spännande egentligen hur människor fungerar i sitt vardagliga liv.. T.ex. om man är ensam om ansvaret på en arbetsplats så tar man egna beslut, man kan göra det hur enkelt som helst. Men så fort någon som är högre uppsatt råkar vara där när man får en fråga så kollar man alltid med den högre uppsatta ändå. Varför gör man det? Hade inte den personen varit där så hade man gett ett eget jättebra svar. Varför gör man inte det när den andra personen råkar befinna sig där? Såhär fungerar i princip alla människor, är vi så rädda för att göra fel? Ja, jag vet inte..

Något jag vet däremot är att jag ska lägga order idag, ska bli kul att utvecklas ännu mer, kanske blir ansvarig om dom andra två har semester samtidigt iår, man kan ju hoppas. Det vore kul att ha ett helt eget ansvar :)

Har bestämt mig för att inte flytta till karlstad direkt till hösten, ska komma igång med pluggandet först och varva ner lite, sen ska jag flytta dit senare. Blir nog jätte bra det.

Men nu är det dags för mig att ta en dusch och sen laga lunch, blir jobb hela dagen idag med, precis som resten av helgen. Ta hand om er.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback