30/5

Har haft mycket att göra..

Därför den dåliga uppdateringen.. Men ibland har man bara sånna där dagar som man endast spenderar tid hemma när man sover. Sånna dagar har det varit för mig. Igår va jag och Emma i karlstad och shoppade loss ordentligt. Jag köpte saker jag önskat att jag köpt flera gånger men varit för snål, eller sparsam kanske. Men nu kände jag mig värd alla dessa grejer, bl.a. en blender (!!!!), vita hörlurar till ipoden, vita minihögtalare till ipoden, kläder kläder kläder kläder kläder! :) Kändes riktigt gött att bara spendera. Det va väldigt längesen jag gjorde det. Sen iallfall när vi kom hem så bytte vi i princip bara om och sådär sen möttes vi på stan och tog ett varv på fastingen, råkade hamna på systemet och shoppade loss där också.. hehe Något jag kan rekomendera är ett nytt Riesling vin som heter By the river, det är vitt och jättegott! Köpte en BIB ;)

Snart ska jag ner på stan med barna och mamma och mysa runt lite, sen ikväll ska jag försöka hitta lite vinkompisar (sugen? - bara att ringa!).

Ajusst det, köpte ju en blender igår.. va lite sugen på smoothie nyss och kände att ska jag göra så ska jag, så jag gjorde typ en liter smoothie så nu har jag i kylen :) Skitbra ju när man blir sugen på nåt litet snabbt som faktist mättar.

Det blev många bra tips från coachen idag ;)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback