31/5

Det va längesen jag hade så kul !

Jaa verkligen, fyfan vad kul det va igår.. Det började helt oskylidgt med att emma & annie kom hit och vi hade lite tjejfest (ni vet, sminka, styla hår, sjunga jätte högt och dansa).. sen dök även emelie upp.. Tidigare under dagen hade grannen H sagt att han skulle ha fotbollsfest så vi tänkte att vi kanske går in en sväng... Haha, vid typ tio elr nåt så plingar det på dörrn, tre grabbar vi aldrig sett (har jag för mig, haha) som iallafall tyckte vi skulle komma in.. så vi tänkte att vi kör några låtar till så går vi sen, pang bom så kom H in och sa att vi skulle komma han också.. sagt opch gjort, vi tog med våra glas och gick in till nästa dörr.. Haha gud vad kul! .. Efter några timmars dansande, shottande, skrattande tog vi tag i saken och gick till krogen, statt såg ut att suga så vi gick till mastis.. på vägen tjatade jag att jag ville åka karusell och fick med mig tre grabbar.. haha. Sen gick vi till mastis, vem betala? :) Jag va riktigt full men mådde toppenbra!

Bästa kvällen på länge.. ikväll kan inte bli dåligt heller!

Haha, finns så mångabilder jag vill visa här, men dom här två förklarar nog kvällen bäst!

Nej fan... jag kan inte bestämma mig.. länkar sen när jag lagt till dom på FB istället... Fast EN måste jag ju ge... hmm låt mig tänka vilken det får bli...

En bild säger verkligen mer än 1000 ord...haha!



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback