3/5

Önskelista.

Det finns tre grejer som jag förmodligen aldrig kommer köpa åt mig själv. Det bara blir liksom aldrig att jag gör det, men samtidigt så är det tre grejer som jag faktist behöver. Fyller ju år snart så jag får väl passa på att önska mig dessa tre grejer då, fast jag tycker det är jobbigt att önska sig saker för det enda jag egentligen vill när jag fyller år är att alla mina vänner är samlade och att min familj kommer och säger grattis. Om jag får paket eller inte spelar helt ärligt ingen roll. Men som sagt, det finns tre grejer jag nån gång måste införskaffa.
- En blender, så jag kan göra ännu godare smoothies och andra röror.
- En laptopväska, så jag kan få med mig datorn till skolan osv.
- En massage, har aldrig fått en riktig professionell massage men skulle verkligen behöva en.

Nu ska jag göra en ordentlig frukost och snart åka till jobbet igen, sista stängningen för den här veckan nu. Äntligen.

Min familj.

image157


Ha en bra helg.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback