6/5

Dålig uppdatering.

Sorry jag vet.. men har varit så mycket nu ett tag med jobb och så vidare.. va iofs ledig igår (kors i taket) men då passade vi på att ta en tripp till ikea och lite bergvik och sådär.. mysigt.. Köpte lite smågrejer och sånt som behövs, bl.a. en laptopväska.. Så det är struket från min önskelista :)

Idag har jag jobbat 7.15-18.. det känns, nu sitter jag och blir lite blondare.. har varit rätt orange nu i en vecka för att nu ha slängt i en silverblondering, sitter och väntar ut verkningstiden.. får se hur detta blir, spännande..

På lördag blir det fest hos mig för emma. Hon fyller år tösa mi. Fick ett jätte gulligt sms av henne förut, en inbjudan till min egna lägenhet.. Älskar dig.

Har laddat ner massa massa bra musik... flera album, jag vill lyssna på alla på en gång men det går inte, och jag orkar inte ladda in dom på ipoden, även om jag kanske borde.. Får nu sitta på golvet så jag kan ha datorn ikopplad i dvdn eftersom sladden är en halvmeter kort.. :( .. jaja, ska lösa det på nåt sätt.. orkar inte köpa ny sladd, men det kanske måste göras innan helgen ändå...

jaja, nu ska jag snart duscha ur detta. ha det fins gott folk..

På väg till jobbet i lördags.

image158


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback