7/5

Onsdagar är på nåt konstigt sätt alltid bra.

Japp, bra dag idag.. hade skitkul på jobbet.. men den där mobbningen får dom jävlarna ge sig med ;) haha.. S stod och diskade så jag beordrade han att diska även mina bestick eftersom han ändå stod där, men nästa gång jag kom upp i lunchrummet så låg det en stor lapp "EMELIE I KASSANS ODISKADE BESTICK" och så låg bestickena på lappen.. haha så jävla omogen, men jag skrattade, och många med mig. Han är rolig den där.

Sen ringde fia och frågade om jag ville komma till stugan på lite grillning så direkt efter jobbet vid fem så knyckte jag mammas bil och letade ut mig i skogen, jätte mysigt. Vilket väder!

När jag rullade in mot stan sen igen så ringde jag emelie och vi tog en skärgårdscig, mysigt.. Och efter det åkte jag till mamma och vi satt och snackade lite (en timme gick fort) och sen blev det en promenad hem.. skönt.

Ajusst det, brandlarmet gick på maxi idag också, det va ingen fara och det förstod jag nästan direkt men jag tog tillfället i akt att öva på det vi lärt oss och bad alla i kassan ta med sina kunder ut på framsidan och det gick lugnt och stillsamt till.. precis som det ska vara, kändes jätte bra.. nu känner jag mig lite mer varm i kläderna ifall det faktist skulle hända något nån gång..

Va nog lite nere igår förresten, vem gråter över en klänning? Den dyker väl upp nån gång..

Nu ska jag sova.. är supertrött.. Godnatt.

Mina nya coola pilotes.

image159

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback