8/5

Pass, körkort, legitimation.

Hur kommer det sig att man alltid, alla gånger blir ful på dom korten? Ibland kanske man inte blir ful direkt men man ser liksom olik sig ut, varenda gång. På min legitimation som jag gjorde för tre år sen har jag typ världens tråkigaste hår för det va några månader som jag lät håret vila och hade min naturliga hårfärg, ser inte ut ens lite som jag! På mitt körkort har jag en jätteful lugg och ser allmänt konstig ut. Och idag tog jag passkort, hon va så himla otrevlig så det va svårt att se lite snygg ut ens.. Jag visste inte vart jag skulle titta eller nånting så det blev bara konstigt. Jaja, förhoppningsvis så ser dom ute i världen att det är jag.

Nu sitter jag och har nyss "byggt" ihop två vita kartonglådor från ikea, haha så komiskt att det är med instruktioner till dom. Hur dumma är folk? Iallafall.. har nu tre st vita i min tv bänk och en under rumsbordet som man kan lägga ner allt som hamnar PÅ bordet annars.. tycker det ser så rörigt ut när det ligger grejer framme.. I lådan ser ju ingen hur det ser ut :)

Hade tänkt storstäda imorn förmiddag eftersom ja jobbade 16-21 och ska ha fest på lördag, men icke, det blir jobb hela dagen imorn.. jaja, det blir pengar.

Nu ska jag in i duschen, har tränat och känner mig inte direkt fräsch.. Är lite jobbigt för det är segt att träna nuförtin, har ingen pepp alls.. Men jag går ju dit iallafalll.. får hoppas motivationen dyker upp snart igen..

Ha en skön dag i solen, nu ska jag till jobbet snart.

Hon va inge nöjd på mig här.

image160

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback