9&5 - del3

Nu ska ni få höra.

INGEN kan ha undgått att min svarta klänning försvunnit.. SÅhär löd min konversation med emma den 6 maj för några dagar sen.

6 maj kl 20.24
"Jag: är du säker på att jag har fått min svarta klänning
jag kan inte minnas de och jag hittar den inte :(
Emma: oki, jo jag tog med den till dig i en påsa när jag med min kjol till karin då hon aldrig lånade den jag är 150% säker att ddu har den
vad e de för påse?
den finns inte här
de kommer jag inte ihåg
jo den är hos dig jag lovar
jag ska bevisa det på lördag
den finns inte
 min klääääning
nu ska ja gå till källarn och leta

men den är hos dig har du inte laft i byrån för du la den på soffan när du fick den
den finns inte nånstans!! har reve ur varenda låda och garderob
konstigt"


Efter tre dagar utav riktigt aktivt letande i min lägenhet så jag nästan har blivit tokig så va emma här idag för att hjälpa mig, utan lycka. Det började nästan kännas lite konstigt för den kan inte bara försvinna sådär och jag tror självklart på henne att den finns hos mig trots att jag inte minns att jag fått den.. När hon hade gått hem ikväll så skrev vi lite på msn,.. Här kommer den konversationen...

9 maj kl. 23.17

" Emelie säger:

alltså kolla här.. egentligen är det ju ingen big deal detta med kläderna så det vore så gött om man bara kunde släppa det liksom!..

Emelie säger:

du brukar va bra på sånt här, kan du hjälpa mig bli positiv?

GlasPrinsessan/ säger:

men tänk såhär, de är ju bra att de är borta för då sliter du inte så mkt på kläderna

Emelie säger:

den va dålig

Emelie säger:

=)

GlasPrinsessan/ säger:

men jga är ju dålig på sånt

Emelie säger:

nej du brukar va bra

GlasPrinsessan/ säger:

men du har snurrat ner dig så längt på detta så det går inte att hyvla bort med en osthvel precis

GlasPrinsessan/ säger:

jag ska dubbelkolla i min garderob nu jag med om jag hittar din

GlasPrinsessan/ säger:

ett ögonblick

Emelie säger:

de behöver du inte, ja litar på dej

GlasPrinsessan/ säger:

emelie emelie emlie det behövde jag visst, JAG HITTADE DEN

GlasPrinsessan/ säger:

den låg på sidan och jag som var helt hundra att jag hade haft med den


GlasPrinsessan/ har precis skickat dig en vibb.


GlasPrinsessan/ säger:helt sjukt"


Emma din jävel!! :) haha.. äntligen kommer min klänning till rätta, jag är lycklig igen.

GODNATT.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback