9/5

Hungrig.

Ja, riktigt hungrig faktist.. men försöker strunta i frukosten så att jag ist orkar äta en lätt lunch innan jag börjar jobbet tolv. SÅ jag får stå ut.

Idag ska jag som sagt jobba, slutar sju och ikväll kommer emma hem till mig så ska vi hänga lite. Blir väl lite talang och sådär kan jag tänka mig.. trevligt.

Jobbet igår va kaotiskt, jag önskar ibland alla kunder bara kunde lugna ner sig lite. Men den ena är hetsigare än den andra.. Så man får väl försöka ta det med den ro man kan.

Har tänkt lite på det här med klänningen, har verkligen letat överallt nu och den finns verkligen inte. Så jag kom på att dom har en sida i Söndagsbilagan (minns ej om det är expressen eller aftonbladet) där man kan fråga ett medium om olika saker om vägar man ska ta i livet och sånt. Så jag tänkte jag skulle skicka in där och fråga efter min klänning. Sen är det ju bara att hoppas på svar.

Nu ska jag göra mig iordning, usch vad hungrig jag är.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback