9/5

Jag blir tokig på "not so big deal".

Idag har det jobbats.. och det vill jag inte ens gå in på för det kan innehålla diverse svordomar osv om jag ska börja nämna vad som hänt.

Iallafall, efterjobbet så följde emma med mig hema för att mysa lite framför tvn.. och det va trevligt, sen skulle jag prova lite kläder inför imorn och hon tyckte jag skulle prova en vit fin-tshirt jag har, nemen OJ den kan vi inte heller hitta. Så nu är min favorit klänning OCH min favorit fin-tshirt borta.. Helt jävla bäck.. detta börjar kännas konstigt. skitkonstigt. Ni måste börja hjälpa mig nu, vart kan jag ha lagt det? Och jag vet att det inte är en big deal men det är bara så otroligt störande. HJÄLP!

Nu ska jag försöka tänka på annat och gå och lägga mig.. lång dag imorn.

Godnatt.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback