1/9

Welcome Autumn!!

Japp, äntligen september, äntligen höst. SOM jag har längtat! Helt klart den bästa årstiden, massa serier som drar igång, snygga höstjackor kommer fram, mys med tända ljus, filmkvällar..osv osv... I love it !

Imorse vaknade jag klockan sju och kände att det va dags att ta tag i dagens inlämningsuppgift, så jag började krångla iordning med office programmet jag laddat hem och det gick jätte bra. Har dock inte fått tag i nån Key än så jag kan bara använda det några gånger till, men det lösr sig., Sen fick jag nåt konstigt infall och gjorde det jag hatar mest i världen, dammsuga. Så nu glänser mina golv igen :) Jag är ju ganska pedant av mig men just själva dammsugningen hatar jag så extremt mycket så det blir inte allt för ofta, ibland kan det dröja flera veckor... Fast det är ju bara jag och Elisa som är här så så himla skitigt blir det faktist inte..

Nu ska jag greja lite till, sen ska jag möta Krissan kl 12 på stan och fixa lite saker.. Mysigt.

Våran stil är bättre än eran !!



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback