2/9

I Sofie's soffa..

Idag har vi haft våran första "riktiga" föreläsning.. Gick skitbra, svårt med koncentrationen bara men man vänjer sig väl tänker jag.. Det är lite svårt såhär i början att sålla ut vad som är viktigt att anteckna osv.. Men jag har en glad nyhet till alla.. jag vet inte jag har skrivit det tidigare med den 26e septmeber ska ju jag och mina GIIIRLS till london!! Fast förra veckan under introduktionen så berättade läraren att vi skulle ha vår första riktiga salstenta just den 26e.. Har haft en jävla ångest över detta.. Men inte velat prata om det just därför.. iallafall så idag när vi kom in i salen så stpr det på powerpointen "OBS!! SALSTENTAN FLYTTAD TILL TORSDAG 25 SEPTEMBER".. Jag kände glädjeruset genom hela kroppen.. fyfaaan vad gött !! :) Jag kommer få sitta med tentaångest hela veckan och direkt den är gjord så sticker jag till flygplatsen med tjejerna och drar till london och firar.. längtar !!

Nu ska jag göra mig iordning lite här så ska vi möta inferno för att bygga årets snyggaste flotte.. Wish us luck!

Ha det fint!'

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback