3/9 - del2

Helt fucking jävla lycklig!!

Glädjeruset bara springer runt i mig.. Sitter i soffan och tok-ler!!
Ikväll kommer bli SÅ kul... Inferno kommer köra ett tema ikväll, Cirkus! (Jag sa ju det Magnus & Jimmy; Det blir cirkus på KAU i höst!!) ;) Hur rätt kunde jag ha?? Hehe.. Iallafall så ska jag och en tjej som heter Amanda va mimare, vi ska se exakt likadana ut och sådär.. Längtar redan efter bilderna man kan ligga o titta på imorn :)

nej ni, nu ska jag fortsätta lyssna på Flo-rida.. Nya låten är riktigt GRYM! Bästa på mycket länge. Sen att den va me i OTH igår ger den ju bara mer PLUS! :)


Men nu ska jag ta tag i livet här,.. Plocka ihop packning, även för imorn då jag kommer komma till krhamn och praktiskt taget bara vända i dörren.. Laga mat, diska, duscha, göra mig iordning... Ja ni vet hur det ska va..
Ha en skön onsdag vänner, det kommer vi ha! :)

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback