3/9

Semiotic approaches.

Modern media are often thought of as a kind of conveyor belt of meaning between, or in the middle of, 'the world' and audiences, producing images 'about' or 'from' this or that debate, event or place.


Detta är då alltså den första meningen i min 576 sidor tjocka stora engelska student bok. Har tenta på detta om tre veckor, lycka till semlan!

Igår byggde vi då en flotte som vi ska använda till kvällens flottrace, Inferno will rock you out losers!! ;)
Ikväll kommer nog bli en utav dom roligaste nolle-kvällarna.. Eftersom alla kommer va samlade, alltså ALLA nollor, och så blire pepp osv.. Sen är det dags för Nöjes ikväll, inte helt äckligt. Hehe. Nu väntar fyra hårda festdagar faktist... Ikväll nöjes, imorn arena, fredag-lördag defitinitiv utgång.. Men funderar faktist på att inte gå ut på fredag, behöver EN natt hemma med katten känner jag, lite synd om henne.. Så, så får det nog bli.. inatt ska jag iaf sova hos brorsan och imorn hos sofie.. Det blir bra det.

Nej ni, nu ska jag fortsätta i min väldigt intressanta bok som jag verkligen förstår......

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback