5/9 - del2

Nej ni, nu kör vi igen!

Man har på nåt sätt alltid förstått att det är mycket fest under en nollning, men det här är obeskrivbart. Man är antingen full eller bakfull dygnet runt.. helt sjukt. Men jag trivs, jag önskar att dom här veckorna aldrig tar slut.. Bara två fester & finsittningen kvar nu.. Känns lite tråkigt faktist, man vill ju fortsätta träffa alla varje dag sen med.. Men det ska bli ganska skönt också att vakna upp nykter och fräsch, kommer bli konstigt :)

Nu ska jag plocka iordning dom sista grejerna, duscha, göra mig iordning, gå till systemet, gå till bussen, möta sofie i kd, lämna grejer hos henne (my romie!;), ta bussen till krp, singstar hos olle, vidare till bunkern, tok-musikfest med inferno! Kommer bli galet idag med, watch out!!

Är ni me allihop???? NNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU............uuuuuuuuuuuu........UUUUUUUUUUUU.......... :) :)



Behöver skriva om en liten konstig grej också.. Idag när jag satt på bussen så tittade jag ut genom fönstret, tittade upp på himlen och det bara högg till i mig. Där är han nu. Jag fick den känslan när jag satt där.. Att pappa precis hade anlänt, jag vet inte riktigt vart han har varit nu innan men nu har han iallafall anlänt till himmelen. Det känns skönt. Där har han det bra. Jag trodde aldrig det skulle kännas såhär tungt.
Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback