6/9

Söpen under bordet - that's me!

Oh yeeeesss.. Malin höll vad hon lovat, hon söp mig rakt under bordet, eller egentligen upp på bordet om det ska vara i riktig bemärkelse.. hehe.. Kvällen igår, riktigt kul. Men idag känner jag mig inte så tuff längre, nu börjar kroppen verkligen säga ifrån, det känns inte okej alltså. Men jag ska härda ut, sista kvällen ikväll. Kan inte förstå att det går mot sitt slut :(

Imorse när jag vaknade va jag fortfarande full, men hade bestämt mig för att ta tio bussen hem till kristinehamn, så ja gick upp och drog mig iväg, det va inte speciellt spännande kan jag säga... När jag närmar mig bussstationen ser jag att det står en röd bil stannad vid en korsning (typ som om den väntade på mig) och när jag kommer fram, mycket riktigt. Dom ville fråga efter vägen. Och gissa vilka det va? Fyra as-heta grabbar!! Hur ofta händer det? Jo, en gång. När händer det? Jo, när man är som mest sliten, äcklig, osminkad, full. Fuck. Och dessutom förklarade jag vägen fel kom jag på i efterhand, dom lär ju ha trott jag va en idiot. Sorry.

Jag vill bara sova nu... vill inte iväg faktist.. men vafan, lite mat och en dusch så blir ja igång ign hoppas vi!
Ha en bra lördag everybody!

Som sagt.. Upp på bordet..



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback